9/11 Pentagon
11.11.2013 um 00:39Demotivator schrieb:Abgesehen davon dass es völlig irrelevant ist ob es in Wirklichkeit die nördliche oder die südliche Flugbahn gewesen ist, sie hat das Flugzeug mit eigenen Augen einschlagen gesehen. Das ist das Entscheidende und nicht die Flugbahn.Es gibt keinen Spielraum in der ofiziellen Flugbahn
Selsbt bei einigen Metern Abweichung wären z.B. andere Lcihtmasten umgerissen worden. Du liest meien Posts nur oberflächlich.
Aber ich buchstabiere gerne noch mal, extra für dich warum, wenn es "in Wirklichkeit" die nördliche Flugbahn gewesen sit, keinen Einschlag gegeben haben kann.
Da das Flugzeug ins Erdgeschoss reingeflogen sein muss, hätte es auf der nördlichern Flugbahn andeere Lcihtmasten umreißen müssen- was es aber nicht tat. Wenn es "in Wirklichkeit" die nrödlcihere Flugbahn flog, riss es keine Lichtmasten um und war also nicht niedrig genug, um ins Erdgeschoss zu fliegen.
Die Zerstörungsschneise im Pentagon hätte einen anderen Winkel gehabt.
Ob das Flugzeug "in Wirklichkeit nördlich flog" ist das entscheidende- wenn es nördlich flog, kann es den Schaden vor und im Pentagon nicht verursacht haben. Wenn es "in Wikrlichkeit" nördlich flog, flog es nicht ins Pentagon
Demotivator schrieb:Die übliche Leier wie unglaubwürdig diese Zeugen doch alle seien und wie sehr der Interviewer sie doch manipuliert hatWenn der Interviewer, der die Zeugen im gegensatz zu CIT nicht am Originalschauplatz von Spinnern spricht, die glauben, dass kein Flugzeug isn Pentagon geflogen sei, ist das nicht objektiv udn eine klare Beeinflussung. Bei CIT fidnest du das nicht- da wird imemr nüchtern gefragt: Wir wollen herausfidnen, was passiert ist. Haben Sie das Flugzeug gesehen? Wo flog es? Können sie uns bitte die Flugbahn bitte hier auf das Bild das zeichnen?
Jeff Hill, der Interviewer, übrigens ein Ex- No- Planer hat eine ganz klare Agenda.
just hoping to find a way to uh, like, discredit them 100%http://www.citizeninvestigationteam.com/CIT-Response-to-David-Chandler-and-Jonathan-Cole-Pentagon-Statement/#hill
Im Übrigen werden vom Platinumboarder die zeugen nicht als unglauwürdig dargestellt- nur das Detail "Einschlag" wird kritisch beäugt.
Demotivator schrieb:Entschuldige mal. Du unterstellst diesen Zeugen gerade sie hätten sich das alles nur eingebildet?Du meinst so wie hier?
Spricht so jemand der sich etwas eingebildet hat?
"And they make an ID and they're real sure about it, because they're told that this is the suspect, and they get into court and they say, 'that's the guy, I'll never forget his face.'"http://www.cbsnews.com/stories/1998/07/08/48hours/main13554.shtml (Archiv-Version vom 22.04.2013)
The Brain Is Not a VHS Player
"Memory doesn't really work like a video recorder, and so information that people get about an event after it occurs can actually get incorporated into their memory and then they remember it later as though it had already happened at the earlier time."
"In other words, if I question you after the event, I plant a piece of information by a leading question - 'What color was his moustache?' - when the guy didn't have a moustache. Then later on, the person may remember a moustache. That's called post-event information."
Ersetz einfach "moustache" durch "impact"
Demotivator schrieb:In deinem Link steht gar nichts über diesen Zeugen.Och, Fehler machen wir alle. Leonard beschreibt das NOC- manöver. Hill ahtte vor dem Interview aufgehört, Zeugen zu fragen, wo das Flugzeug genau flog- und Leonard brachte zu Hills Verdruss ungefragt NOC- Angaben:
ROBERT LEONARD: I saw it in my rear-view mirror of my car and then I saw it out the left uh driver's side window. And um, it had gone over the interstate 395 that I was on, and um went, um to the area just kind of near where the Air Force Memorial is now, a little bit lower down the hill and um banked to the right, and um it put its engines at full throttle and then went, it was uh, it was, would be directly perpendicular to the wall of the Pentagon and um it just went full speed right into the Pentagon.1. Das Flugzeug hätte das Air Force Mememorial überflogen, wenn es damals schon existiert hätte. Das AFM steht nun an Stelle eines abgerissenen Flügels des Navy Annex.
JEFF HILL: So like the Air Force Memorial that's like, so it would have went over the Navy Annex I guess?
ROBERT LEONARD: No it didn't go that far up um as the Navy Annex, it was like, it was below actually where the Air Force Memorial is.
HILL: Uh huh. And so like, and you seen it like...
LEONARD: There used to be like, some kind of a gas station there, it went to that point.
HILL: Yeah yeah yeah that Citgo gas station so it would have flew over that or?
LEONARD: It was over that when it um, banked sharply to the right.
HILL: And did you happen to see it hit those light poles?
LEONARD: Um no I didn't see that, I think the, you see I didn't read about the incident, it's only what I witnessed, but um the light poles I think were on 395 because the plane was just um, just behind my car almost over it.
HILL: Mhm and did you see that taxi cab at all that was hit by a light pole?
LEONARD: No that would have been behind me.
HILL: Oh yeah yeah? So it was like uh, where that, where that memorial is now in front of the Navy Annex. It would have, I'm trying to understand what you mean when...
LEONARD: Just the memorial would have been below what the path of the plane.
HILL: So like, I don't, what do you mean like below?
LEONARD: When the plane banked to the right say over to the Citgo station and then headed toward the Pentagon, the um memorial, which I haven't visited, um would have been below the plane's route.
HILL: So like below, meaning the plane was over it or?
LEONARD: Yeah the plane was over it.
LEONARD: It banked, you see it banked and because I was seeing it in slow motion it appeared as if it stopped over the Citgo gas station as it was making like almost a right angle turn, and um that's when it revved its engines up to full speed and like started its charge towards the Pentagon.
Leonard bezeugt den Flug über den Navy Annex.
2. Das Flugzeug machte eine Rechtskurve udn war folglich nach rechts gekippt- ein Detail, das von anderen NOC- ZEugen auch genannt wird.
"It would be on my right or the gas station's left. If I'm looking out my window ....Because I'm looking toward the gas station...it would be on my right hand side."http://www.thepentacon.com/SeanBogerATC.htm
"As he was coming towards me it just seemed like he was tilting the aircraft to his right"
Oder Mike Walter:
Oder die Zeugen vom Arlington Cemetery
z.B Darius Prather
http://i14.photobucket.com/albums/a327/lytetrip/Pentagon/gifs/dariusangling.gif (Archiv-Version vom 28.06.2011)
oder Darrell Stafford
http://i511.photobucket.com/albums/s360/Ligon911/StaffordBankToTheRight.jpg
und udn und...
Demotivator schrieb:wie das wars? Das ist unsere Zeugin ätsch? Ist damit die gesamte Aussage negiert?Die GEsamtaussage wird doch nicht negiert! Sie sah das Flugzeug im Anflug
1. "over the gas station"- das ist an sich schon nördlicher als die offizielle Flugbahn
2. etwas "to the side of the station". Sie Erblickte das flugzeug zuerst auf Höhe der tankstelle, über der Straße, die orthogonal zu der ihrigen verlief= NOC
HILL: And you saw it just like going across the lawn and just skimming across the lawn?
ELGAS: No. It was above the grass. So, my eyes picked up over the gas station, kind of freeze frame.
Elgas Angaben zum Einschlag sind dafür problematisch. In ihrer ursprünglichen Aussagen gab sie an, das Umreißen der Lcihtmasten gesehen zu haben und wie ein Flugzeugteil in irh Auto fiel.
Context: Driving on a highway adjacent to the Pentagon on the morning of September 11, Penny Elgas stopped as she saw a passenger jet descend, clip a light pole near her, and then crash into the Pentagon. Arriving home, Elgas found this plane fragment in the back seat of her car (she theorizes that it dropped through the open sunroof). Feeling that it was her patriotic duty to preserve the fragment as a relic, she crafted a special box and lined it with red, white, and blue material.
Beide Angaben stimmen in der Form nciht, sie sind asugeschmückt oder aus zweiter Hand in ihren Bericht eingeflossen:
HILL: "And you said you saw it..you saw it hit one of the lightpoles?oder
ELGAS: No, I didn't see it hit. I heard on the news that it hit a lightpole. But that's how I ended up with a piece of the plane, is that it clipped the pole. The tail ---that was actually the tail that I turned into the Smithsonian. A piece of the tail.
.....
HILL: And that kinda..the..what I was reading..it fell into your car?
ELGAS: Well, that's what they said, but that's not what happened.
HILL: You just picked it up, or..?
ELGAS: I picked it up.
And, um, so I got out of my car and started THROWING things into the back seat. And I was dropping things, and I was picking up things, and I was throwing things, and one of the things I picked up was junk from the ground. And... and... and the, uh, piece of the plane must have been one... a piece of it....
I remember driving away and feeling crunch under me as if it was gravel or something. I didn't know that a light pole had been hit. I didn't know that until later.
Und als OTler müsstest du erkennen, dass sie den Eisnchlag nicht richtig erinenrt- was darauf hindeutet, dass das im Nachhinein unbewusst nachgefüllt hat. Laut OT soll das Flugzeug knapp über den Rasen und horizontal ins Gebädue gerast sein- was beschreibt Elgas?
HILL: Like how high up would you say it was? Like just a few feet maybe? Like ten feet?
ELGAS: No, no. I -- I'm guessing it was probably... um.... maybe... well my house is like twenty [inaud]... maybe forty, fifty feet, something like that.
Demotivator schrieb:Warum gilt das nicht für Roberts?Er gehört nicht in die Kategorie der Einschlagszeugen. Wir reden über die Gruppe der Eisnchlagszeugen, zu der Roberts nicht gehört.
Demotivator schrieb:Was denn für ein Fake? Kommst du ohne angebliche Fakes nicht aus? Wo ist die fachliche Analyse dass es sich tatsächlich um ein Fake handelt?Für die psychologische Wirkung ist es schnurz, ob die Aufnahmen Fake oder echt sind- wenn sie von den Zeugen als authentisch wahrgenommen werden, wenn den Aufnahmen geglaubt wird, können Aufnahmen Erinnerungen beeinflussen.
Wo ist der Beweis "beyond reasonable doubt", dass die Aufnahmen vom 11.9. 01 stammen?
Zu den ersten veröffentlcihten Frames gab das Pentagon folgendes Statement ab:
Officials from the Pentagon said the photos were not released officially by the Department of Defense. A Pentagon spokeswoman could not verify that they came from surveillance cameras.Such doch das Vdieo vom Doubletree- Hotel im Netz- du wirst feststellen, dass tatsächlich Frames fehlen.
"The Pentagon has not released any video or any photos from security cameras from the terrorist attack of Sept. 11," said Pentagon spokeswoman Cheryl Irwin.
A spokeswoman at the Department of Justice, which reviews taped and photographed evidence obtained by federal security cameras, said she could not comment on whether the photos are legitimate, adding that the photos "were not disseminated by the FBI or the Department of Justice.
Demotivator schrieb:etzt war das alles ein Zaubertrick? Das wird immer lustiger.Genau, die Aufmerksamkeit wird abgelenkt!
Bei einem Zaubertrick wird die Aufmerksamkeit des Zuschauers absichtlich abgelenkt. Das funktioniert aber nicht wenn gerade ein Passagierjet mit 800 Sachen in 30 Metern Höhe über deinen Kopf hinwegrast. Dann hat das Ding deine Volle Aufmerksamkeit so sehr sich der Zauberer auch bemüht...
Magicians are, first and foremost, artists of attention and awareness. They manipulate the focus and intensity of human attention, controlling, at any given instant, what we are aware of and what we are not. They do so in part by employing bewildering combinations of visual illusions (such as afterimages),Gab es denn keine gewaltige Explosion am Pentagon mti einer gewaltigen Erschütterung, Druckwelle und herumfliegenden Trümmern?
optical illusions (smoke and mirrors), special effects (explosions, fake gunshots, precisely timed lighting controls), sleight of hand, secret devices and mechanical artifacts (“gimmicks”).
Demotivator schrieb:Und du vergisst dass Roberts das nicht von sich behauptet hatte. CIT hatte danach explizit gefragt und er hat es bestätigt. Aber er hat es nicht von sich aus ausgesagt. Woher willst du wissen, dass er diese Frage wirklich verstanden hat? Er war schließlich total abgelenkt, wie du selbst sagst!Roberts gibt mehrmals an, das Flugzeug anch der Explosion gesehen zu haben.
Also bitte...
Aldo: I mean do you remember how many seconds it was when you heard the explosion and then saw that plane?oder
Roosevelt: From the time the explosion hit, 'til. . . I ran outside and saw- it's a loading dock, and you can run right out to the. . . look-out, and look off.
Aldo: So you- you heard the explosion and ten seconds later you were outside and you were able to see that plane?oder
Roosevelt: Correct. You could see that plane just as clear as day. Couldn't miss it.
Roosevelt: It would've t- it would've taken about ten seconds, because after impact I stepped out the little, uh, booth that I was in. And the distance between. . . that booth and the edge of that dock is about, maybe, I don't know like. . . seven steps away from there.