@Konnat Tirsdag den 15. Februar 2011, 20:37
Af Morten Strægaard og Jesper Markussen, mmst@bergske.dk
Politiet er muligvis kommet et skridt nærmere en opklaring af mordet på den otte-årige tyske dreng Dennis Rostel, der i sommeren 1995 blev fundet dræbt og begravet i en sandbanke i Skånsø Plantage ved Vinderup.
TextTextDienstag der15. Februar 2011, kl. 20.27
Von Morten Strægaard und Jesper Markussen, mmst@bergske.dk
Der Polizei ist möglich einen schritt näher einen Aufklärung der Mord an den 8 Jahrige deutsche Junge Dennis Rostel, der im 1995 tod und begraben aufgefundet worde in einen Sanddüne im Skånsø Plantation bei Vinderup.
Efter weekendens massive omtale om et nyt tysk vidne i en lignende sag, Har Midt- og Vestjyllands Politi fået fem nye henvendelser, oplyser Tv Midt Vest.
TextText Nach den massiven erwähnen im Lokal sender TV MIDTVest wegen eine neuen deusche Zeuge in einem ähnlichen Fall, hat Mittel und Vestjütland Polizei 5 neue Kontakte erhielt.
TV-stationen har blandt andet talt med et muligt vidne, der mener, at han ligefrem har været oppe at køre med den formodede morder, der standser i sin tyske bil, og samler Preben Thomsen op.
TextTextDer TV Sender hat unter anderem mit der möglichen Zeuge Preben Thomsen gesprochen, der regelrecht meint dass der mutmassliche Mörder ihn im seinem Auto mittgenommen hat.
"Jeg har det mærkeligt inde i bilen, fordi han ikke kigger på mig. Han kigger bare frem og kører med det samme. Jeg ved ikke hvad det var, men der var noget uhyggeligt ved ham," siger Preben Thomsen.
TextText"Ich füllte mich sehr unwohl im Auto, weil Er mir nicht anschaute. Er schautet nur nach vorne und fuhr. Ich weiss nicht was es war, aber es war etwas gruselig über ihn", sagt Preben Thomsen.
Manden, der mistænkes for at have den otte-årige børnehjemsdreng, er mistænkt for yderligere fire drengemord og over 4o tilfælde af overgreb mod børn.
TextTextDer Mann der im Verdacht stehen den 8 Jahrige Waisenhaus Kind ermordet zu haben ist noch im 4 weiterem Morde am Jungen im verdacht und auch über im 40 Fälle an Übergriffe gegen Kinder.
Gruss Sunny.
@Nachdenklicher Ich lese Gonzo x Eintrag