@DEFacTo Ekstrabladet Ticker
11:03
Anklageren vil vise, om han gemte Kims Walls ting, strømpebukser, hår, kladdehæfter, fordi han havde planer om at sige, at han havde sat hende af - Jeg havde ikke planlagt, at der skulle ske noget så grusomt på Nautilus, siger han. Har du haft Bent Isagers bog 'Man jager et bæst og fanger et menneske' eller Ove Dahls bog 'Nye sager' på dit værksted?, spørger anklageren. - Ja. Har du interesseret dig for Amagermanden? Ikke specielt. Jeg kender til historien. Jeg kender mere til historien nu, end jeg gjorde før 10. august. Men jeg har ikke fundet Amagermanden specielt interessant. Jeg har interesseret mig for de tekniske detaljer. Jeg har allermest interesseret mig for Bent Isagers psykologiske måde.
(babelfish)
" Der Staatsanwalt wird zeigen, ob er Kims Walls Sachen, Strumpfhosen, Haare, Gedichte gerettet hat, weil er Pläne hatte zu sagen, dass er sie abgesetzt hatte - ich hatte nicht vor, etwas so Grausames in Nautilus zu machen, sagt er. Hatten Sie in Ihrem Workshop das Buch von Bent Isager "Mann, der ein Tier verfolgt und einen Menschen gefangen nimmt" oder Ove Dahls Buch "Neue Fälle"? Fragt der Staatsanwalt. - Ja. Interessiert Sie Amagermanden? Nicht besonders. Ich weiß von der Geschichte. Ich weiß jetzt mehr über Geschichte als vor dem 10. August. Aber ich habe Amagermanden nicht besonders interessant gefunden. Ich habe mich für die technischen Details interessiert. Ich bin am meisten an Bent Isagers psychologischer Art interessiert."
11:04
" Han afviser, at han har været interesseret i den del af Amagermanden-sagen om at plante falske dna-beviser "
(242)
Peter Madsen bestreitet sich für den Teil des Amagermann Falles interessiert zu haben in dem es um das legen falscher DNA Beweise geht.