@1.21Gigawatt 1.21Gigawatt schrieb:Ist aber falsch, sonst könnten sie es ordentlich publizieren und andere würden es ordentlich überprüfen. Sie wissen aber selbst, dass es Unfug ist und sobald es ordentlich publizieren würden, würden nur zig Leute kommen und den Mist haarklein auseinandernehmen sodass man am Ende lächerlich da steht. Also stellt man es auf Youtube, da ist eh alles willkommen, egal wie falsch und doof es ist.
Senator(Alaska) Mike Gravel:
"As concerned citizens, we are joining together to raise funds to file an initiative in California to enact a "9/11 Truth Commission law." Once passed, this new commission untainted by politics and with subpoena powers to investigate 9/11 and its aftermath, the Afghan and Iraqi wars and the global War on Terror generally. Once the initiative process is under way in California, identical initiative measures will be filed in other initiative-enabled states such as Arizona, Colorado, Florida, Maine, Massachusetts, Ohio Oregon, Vermont, Washington, and others. These numerous filings will make the need for a new investigation of 9/11 a political issue in the presidential and congressional elections of November 2012.
Millions of people are aware of the problems with what we've been told happened on 9/11. To take just one thing, the freefall collapse of World Trade Center Building 7 looked exactly like a controlled demolition with explosives, and 1300 architects and engineers are calling for a new investigation, with subpoena power. I'm with a group that wants to implement this new investigation through a voter initiative. Could I count on your support?
The collapse of World Trade Center Building 7 on the afternoon of 9/11, an event that baffled engineers, now appears to be the most obvious of many smoking guns. Architects and engineers, scientists, military officers, and actors and artists have organized themselves, along with the Building What? Campaign, to seek the truth. Neither the Obama administration nor the US Congress has responded to repeated requests for a new investigation of 9/11. Mainstream media avoids the issue, taking its cue from government officialdom. Those contributing to ad hoc investigations, bringing forth new facts, are characterized as conspiracy nuts.
In order to evade the conspiracy characterization, our rhetoric will only focus on the need for a new investigation, devoid of the politics associated with earlier efforts. This strategy will be reinforced by the selection of distinguish persons to serve as commission members who will be identified in initiative filing documents ; some commissioners may be foreigners. Commission candidates will be recruited from the global 9/11 Truth Movement. The commissioners will appoint the all-important director of the commission.
In summary, a 9/11 Initiative campaign will:
Focus attention of the Global 9/11 Truth Movement on an actionable goal
Necessitate the raising of substantial funds to finance the initiative campaign
Have a website to facilitate citizen participation, fundraising, and financial transparency
Seek out and vet distinguished, qualified persons, to serve on the commission
File identical initiative measures in several states to make the 9/11 Initiative a national issue
Circumvent the government and the media by going directly to the people
Result in a commission with subpoena powers and the necessary public funding
Create an official body untainted by political interests able to pursue the facts surrounding 9/11 regardless of where they lead
We need your help."
Es sind also mehr als nur ein paar "verschwörungs-fetischisten" am werke...die liste kann beliebig erweitert werden. das youtube-argument passt nicht, unabhängige erreichen die masse nunmal nur über yt, es gilt nur ordentlich zu filtern.
1.21Gigawatt schrieb:Wenn man selber keine Ahnung von Physik hat muss man jemandem vertrauen. Man hat nun die Wahl zwischen der gesammelten Wissenschaftlichen Welt oder einem dubiosen unbekannten auf Youtube.
Ich denke objektiv wäre die Entscheidung hier klar.
Aber wer ist schon objektiv wenn es um die USA bzw. die US-Regierung geht?
gleiche bemerkung wie oben. ich verstehe nicht warum immer wieder diese anti-amerika und anti-israel argumente gebracht werden...das ist doch schwachsinn.
es beschäftigten sich weltweit tausende von wissenschaftlern mit dem fall 9/11, da frage ich mich doch warum die nicht einfach im allmystery-forum vorbeischauen, dann wäre der fall erledigt und sie könnten sich wieder anderen themen widmen(ja die wissenschaftler/initiatoren sind alle ultrakonservativ und/oder einfach nur "naiv" und/oder "dumm"). die vernarrtheit in die offiziellen berichte ist mir ein schleier. seid ihr ebenfalls wissenschaftler die daten, formeln und sonstige relevante informationen zu 9/11 nachgerechnet/recherchiert haben? ihr bezieht euch auf euer eigenes youtube, euren duden in sachen september 01, den nist-report.
1.21Gigawatt schrieb:Du vergleiche die USA und die wissenschaftliche Welt heute mit dem 3. Reich und den Zuständen damals?
Das ist daneben...
sobald ein ereignis politische konsequenzen nach sich zieht sollte man immer obacht geben. es ist lediglich ein passendes beispiel ohne wertung.
1.21Gigawatt schrieb:Ich mochte die Bush Regierung auch nicht, soll ich ihnen deswegen soetwas unterstellen?
hier möchte niemand aufgrund seiner persönlichen meinung über die regierung den vorfall untersuchen, ich wette in holland geschehen, hätte dieses szenario ebenfalls für hitzige debatten gesorgt, falls gleiche umstände und folgen.
1.21Gigawatt schrieb:Es gibt hier keine Andersdenkende, es gibt nur die Falschdenkenden.
du zählst dich wahrscheinlich zur nicht genannten gruppe c, den bewahrern des wissens.
1.21Gigawatt schrieb:Und sie denken solange falsch, solange sie nicht zeigen können WO und WAS an den offiziellen Berichten falsch ist.
es wird solange kein für beide seiten "richtiges" ergebnis geben, bis umfassende unabhängige untersuchungen zu einer neuen debatte führen.
@rambaldi rambaldi schrieb:Wie ich schon mal gefragt habe, seid ihr Truther sicher, daß ihr Galileo seid, und nicht die Kirche?
"Allen Fortschritt verdanken wir denen, die sich nicht anpassen."
-Martin Kessel-
ein gesunder opportunismus hat noch niemandem geschadet.