Demotivator schrieb am 30.10.2013:Aber wie kommst du darauf dass er ein ANDERES Flugzeug meint und nicht die AA77? Weil er zuerst eine Explosion wahrgenommen haben will?
Du liest nur oberflächlich...
Er setzt die Explosion mit dem Flugzeugeinschlag der offiziellen version gleich. Er befand sich zum Zeitpunkt der Explosion im Gebäude, rannte dann wg. der Explosion raus udn sah den Passagierjet. Er ordnet es entsprechend als "zweites" oder "anderes "Flugzeug" ein:
1. Inteview:
As I hang up the phone the plane hit the building... So uh, as I hung up the phone and I ran to the center of the dock and I looked up, and I saw another plane flying around the south parking lot...
"another":
http://www.dict.cc/?s=another2. Interview:
Aldo: So you- you heard the explosion and ten seconds later you were outside and you were able to see that plane?
Roosevelt: Correct. You could see that plane just as clear as day. Couldn't miss it.
...
Demotivator schrieb am 30.10.2013:Oder dass er gar nichts gesehen hat, und einfach nur ins Fernsehen wollte? Kannst du das widerlegen?
^^Kannst du es beweisen?
Roberts hat nie die Öffentlichkeit gesucht. Er wurde erstmalig wie viele andere Zeugen vom Library of Congress interviewt und erwähnte die Sichtung des zweiten Flugzeugs- dass dies der offiziellen widerspricht war er sich nciht so bewusst.
CIT stießen auf das Itnerview udn konnten ihn ein einziges mal telfonsich erreichen, wo er noch mal die reihenfolge Explosion/ Eisnchlag- Rausrennen- Sichtung des Flugzeugs wiedergibt. Nach diesem Interview lehtne er weitere Interviews ab.
Demotivator schrieb am 30.10.2013:Wie kommst du darauf, dass er nicht einfach nur bekifft gewesen ist?
Ach du bist´s, agreschk!
Er war vielleicht stoned.
Beitrag von agreschk (Seite 311)Demotivator schrieb am 30.10.2013:Soll das heißen sie akzeptieren die OT obwohl sie etwas völlig Anderes beobachtet haben sollen?
Ja- warum sollten die Zeugen darauf kommen, dass die etwas andere Flugbahn tödlich für die OT ist?
Demotivator schrieb am 30.10.2013:Vielleicht weil du es dir nur einbildest dass sie von etwas erzählen was du gerne hören möchtest. In den meisten Fällen werden sie sich einfach ungeschickt ausgedrückt haben, oder sich einfach nur in der Zeit oder Richtung geirrt haben.
Du fällst schon ein Urteil, obwohl du dich mit den ZEugenaussagen gar nicht beschäftigt hast! Schau dir doch die Zusammenfassung der Zeugenaussagen an:
https://www.youtube.com/watch?v=j5FhQc-LJ-o (Video: NATIONAL SECURITY ALERT - 9/11 PENTAGON ATTACK)Wie wär´s mit der 9/11- Kommission? Ab ca. 1:00 sieht man den letzten Abschnitt der offizieleln Flugbahn- südlich am Navy Annex vorbei
https://www.youtube.com/watch?v=gSQodOST4J0 (Video: 911 Commission Hearings Flight 77 Path only)Demotivator schrieb am 30.10.2013:Vielleicht hat das jemand einfach freihändig in die Karte eingetragen?
Viele habe nihren Standort angegeben- und viele der Zeugen in der Lsite befanden sich nun mal auf oder am Gelände des Navy Annex. Wo liegt das Problem?
Die offizielle Flugbahn verläuft nun mal nicht über dem Navy annex.
Wie wär´s mit der 9/11- Kommission? Ab ca. 1:00 sieht man den letzten Abschnitt der offizieleln Flugbahn- südlich am Navy Annex vorbei
https://www.youtube.com/watch?v=gSQodOST4J0 (Video: 911 Commission Hearings Flight 77 Path only)Demotivator schrieb am 30.10.2013:Wie scheissegal ist es denn wo genau die Maschine drüber geflogen ist wenn das Flugzeug sich hinterher im Gebäude befand? Paar Meter weiter links oder rechts, was spielt das für eine Rolle, wenn sich die Leichen der Passagiere hinterher im Gebäude befanden?
Die Flugbahn ist nicht "scheissegal":
Why does it matter which side of the gas station the plane flew on? Couldn’t the plane have flown on the north side of the gas station and still hit the light poles and building?
http://www.citizeninvestigationteam.com/faq-can_north_side_plane_hit.htmlDemotivator schrieb am 30.10.2013:3. Die Opfer wurden forensisch anhand von DNA Analysen identifiziert. Leichen aller Personen die eine Stunde vorher an Bord von AA77 gegangen waren, sind einwandfrei identifiziert worden.
Dass die Passagiere tot sind, bestreite ich nicht- nur bezweifle ich, dass deren Überreste im PEntagon gefunden wurden. Wir haben nur eine Grafik, die "bestätigt", dass die LEichenteile am Pentagon gefunden wurden:
Das Problem ist, das im PEntagon die Brände 1000 grad erreichten- d.h. sie waren hoch genug, DNA zu zerstören.
New crematoriums, constructed on or after August 30, 1989, must have at least a 1.0 second interval at which the temperature reaches 1800°F. And, the operating temperature must never go below 1600° F
http://www.ees.essie.ufl.edu/homepp/cywu//ENV4121/Project2001/Crematory/Regulations.htmIn a cremation, the casket or container is placed in a chamber, where the temperature is raised to approximately 1000° C (1832° F). After approximately 90 minutes, all organic matter is consumed by heat or evaporation.
http://www.mountpleasantgroup.com/products_services/cremation.aspAm Ende der Zerstörungsschneise seien angeblichen die meisten Überreste gefunden worden- was für eine Temperatur herrschte dort?
...in Ring C, toward the end of the damage path..columns sustained
thermal damage in the form of longitudinal cracks and corner spalling....It took a little more than one hour of exposure to ISO 834-at a corresponding ambient temperature of about 1,740ºF (950ºC)
-for the longitudinal cracks and corner spalling to develop in the laboratory test columns. This indicates that the temperature of the fire at this location might have reached a similar level.
Quelle:
Pentagon Building Performance Report
Am Ende der Zerstörugnsschneise sollen also Krematoriumstemperaturen geherrscht haben- aber man man findet dort den Großteil der Leichenteile udn kann sie sogar per DNA identifizeiren?! Wie passt das zusammen?
An anderen Stellen sollen auch so hohe Temperaturen geherrscht haben:
...longitudinal cracks and corner spalling, which are typical in concrete columns because of the large thermally induced transverse strains that are unrestrained in the transverse direction, occurred approximately one hour after exposure to ISO 834. This coincides with an ambient temperature of about 1,740º (950º)
Several structural elements in bays adjacent to the path of aircraft impact in the first floor did not sustain damage by impact. Rather, the damage to these elements was due to fire exposure. Because the structural elements in the Pentagon are believed to have had additional fire protection provided by the interior finishes-while the laboratory columns were fully exposed -and because the rate of temperature rise in the actual fire is believed to be greater than that prescribed by ISO 834, the comparison is not exact. However, it should bprovide an indication of the lower bound temperatures at some locations in the Pentagon.
Fire damage to the underside of the second-floor slab at some locations can also be compared with laboratory tests for an indication of the lower bound of the maximum temperature reached.
...In laboratory fire tests of concrete slabs....88 minutes of exposure to ASTM E119 is equivalent to a maximum ambient temperature of about 1,832ºF (1000ºC).
Wenn Krematoriumstemperaturen herrschten, wie wahrscheinlich ist, da, dass sämtlcihe Passagiere per DNA- Analyse identifiziert wurden?
Und mit den Überresten selbst wurde nciht gerade sorgfältig umgegangen:
A report released by the Pentagon on Tuesday reveals that the remains of some victims of the September 11 terrorist attacks were incinerated and dumped in a suburban Virginia landfill.
This latest news comes as the findings of a Defense Department-led investigation into the alleged mismanagement at the military mortuary at the Dover Air Force base in Delaware are revealed to the press. Last year, the DoD acknowledged that the remains of at least 274 fallen troops were sent to the King George County landfill outside of Washington, DC. At the time, the military estimated that more than 2,700 fragments of body parts were entered into eternal rest at the garbage dump around 70 miles due-south from the Pentagon. Now, say officials, victims of 9/11 were also disposed of at the site. The report, released Tuesday, says that the remains of the passengers killed in two separate tragedies on 9/11 were sent to the landfill. Victims of both the plane that was downed in Shanksville, Pennsylvania and those aboard the jet that struck the Pentagon in Northern Virginia are some of those that were sent to Dover, then the landfill. Between the incidents involving both aircraft, a total of 223 people perished on September 11, 2001.
The Defense Department review reveals that “several portions of remains” made it to the Virginia landfill, but does not specifically account for a number. The body parts in question, says the Pentagon, “could not be tested or identified” due to charring and other damages that resulted from the tragedy. The report adds that mortuary officials first believed that, “after final incineration, nothing remained” of the victims. Reviewing the report, the Washington Post reveals that residual material from 9/11 victims did exist, however, which were handed to a “biomedical waste disposal contractor” hired by the Pentagon that then approved for the remains to go to the landfill.
Link deaktiviert (unerwünschte Quelle)
Debra Burlingame, sister of Charles Burlingame, the pilot of the plane that was driven into the Pentagon by terrorist hijackers, said she was confused by the report. She said she attended a ceremony at Arlington National Cemetery at which unidentified 9/11 remains were buried in an engraved casket.
“They were treated with great respect and great ceremony,” Burlingame said. “The Department of Defense was exceedingly sensitive and treated those unidentified remains with great respect. ... I would want to know more.”
In the case of 9/11 victims, some remains from the Pentagon, where American Airlines Flight 77 crashed, were buried at Arlington National Cemetery on the anniversary of the attacks. Three caskets of unidentified remains from the crash of United Airlines Flight 93 in Shanksville were buried there last September.
In Pennsylvania, Somerset County coroner Wallace Miller said in an interview Tuesday that he was surprised that remains from Flight 93 might be involved in the new Pentagon report. “I wouldn’t know how there would be any possibility how any remains would get to Dover,” Miller said. He said the only remains he knows of that would not be in Pennsylvania are those of four of the hijackers that are being held by the FBI for potential military tribunals.
http://www.syracuse.com/news/index.ssf/2012/02/partial_remains_of_911_victims.htmlDemotivator schrieb am 30.10.2013:Aufgrund der Massenträgheit ist eine Laterne kein Hindernis für ein 110 Tonnen schweres Objekt welches sich mit 800 kmh fort bewegt. Das schlimmste was hätte passieren können, ist dass ein Tank reißt und das Flugzeug in Flammen aufgeht. Das ist aber scheissegal, denn der Einfluss auf die Richtung oder Geschwindigkeit der Bewegung wären aufgrund der Massenträgheit kaum messbar gewesen. Das ist so als würdest du erwarten dass ein Streichholz ein Auto bei voller Fahrt vom Kurs abbringen könnte.
Ich habe nicht nur von LAternen gesprochen- sondern auch von größeren Verkehrsschildern, Überführungen. Ein erfahrener Pilot wie Hani Hanjour hätte das bei der Planung in Betracht gezogen. Und es gab ja auch die VDOT Antenne:
Udn nicht vergessen, dass das Pentagon nicht so expomiert ist, wie du behauptest- es liegt am Fuße eines HAngs. Hier eine Fotografie, aufgenommen westlich der Einschlagstelle:
Der Anflug muss i nder offiziellen Version erst in den letzten 1, 2 Sekunden genau waagerecht gewesen sein( Die Anzahl der Gs wurde heir falsch berechnet):
Sowohl bei einem Surzflug als auch einem horizontalen Anflug wäre es schwierig gewesen für die Planer, wenn sie das Flugzeug ins Gebädue fliegen wollten.
Demotivator schrieb am 30.10.2013:Die explizite Zuordnung zu N644AA (AA77) gibt es nicht, weil niemand je ernsthaft danach verlangt hat. Es hat nie jemand ernsthaft versucht die NTSB beweisen zu lassen, dass die Teile die sie eingesammelt haben auch tatsächlich von der N644AA stammten. Dafür fehlt einfach die Grundlage.
Aber es wurde doch nach der ID!
"I ... assured FBI Director Mueller that we would assist in any way we could ... he called and said,
"Could you send us some people to help find the black boxes and help identify aircraft parts."http://www.ntsb.gov/speeches/carmody/cc020227.htm (Archiv-Version vom 11.05.2011)"Over 60 Safety Board employees worked around the clock in Virginia, Pennsylvania, New York, and at our headquarters in Washington, D. C.,
assisting with aircraft parts identification"
http://www.ntsb.gov/Speeches/blakey/mcb020625.htm (Archiv-Version vom 11.05.2011) http://911blogger.com/news/2008-03-17/fbi-counsel-no-records-available-revealing-id-process-recovered-911-plane-wreckageDie Ermittlung der Seriennummer ist Standard Operating Procedure
The following is information obtained from the National Transportation Safety Board via online public inquiry requests, regarding Flight Data Recorder (FDR) part numbers and unique serial numbers required to facilitate the data readouts obtained from the FDRs recovered from American Airlines flight 77 and United Airlines flight 93, destroyed during the terrorist attacks of September 11, 2001. Such numbers were not published within NTSB reports regarding FDRs for these flights.
Within a June 5, 2008 response from the NTSB, it is explained why unique FDR serial numbers are required to obtain correct FDR data readout:
"The exact serial number of the unit delineates manufacturing break points. The serial number is used to identify when a recorder manufacturer switched from a certain memory configuration to another. This information is necessary to perform the correct recovery of the data."
http://www.savefile.com/files/1607005 (Archiv-Version vom 27.06.2019)
Within a May 5, 2008 response from the NTSB, it is indicated that FDR part and serial numbers are normally obtained directly from FAA and airline aircraft records:
http://www.savefile.com/files/1607008
Because the FBI was the lead investigative agency regarding the terrorist attacks of September 11, 2001, FAA and airline aircraft records would have presumably been brought under the control of and made available by the FBI.
Within a June 11, 2008 reply from the NTSB, the NTSB indicates that when FDR part and serial numbers are not known, they are not contained within NTSB published reports:
"The Safety Board will include the manufacturer, the part number and the serial number of the recorder in its formal reports (if known)."
http://www.savefile.com/files/1607012 (Archiv-Version vom 27.06.2019)
The NTSB reports regarding the FDR's recovered from AA 77 and UA 93 are virtually the only ones during the past 20 years of major U.S. aviation mishaps, within which FDR part and serial numbers were not published (the complete list is provided below) Because each essential FDR part and serial number were not published, they were presumably not made available to the NTSB.
http://911blogger.com/news/2008-06-13/ntsb-describes-importance-unpublished-911-fdr-part-numbers-and-serial-numbers (Archiv-Version vom 06.11.2013)Da die Seriennumemr der Pentagontrümemr nicht sauber dokumentiert wurde, hätten sie vor Gericht wenig Aussagekraft.
Demotivator schrieb am 30.10.2013:4. Es wurde ein Flugschreiber gefunden. Der Flug der AA77 kann damit nachvollzogen werden und das passt zu den Radaraufzeichnungen.
Die Seriennummer des Flugschreiber wurde nie sauber dokumentiert
Die File wurde anscheinend vor dem Fund der Black Box kreiert
WASHINGTON (AP) — Searchers on Friday found the flight data and cockpit voice recorders from the hijacked plane that flew into the Pentagon and exploded, Department of Defense officials said. The two "black boxes," crucial to uncovering details about the doomed flight's last moments, were recovered at about 4 a.m., said Army Lt. Col. George Rhynedance, a Pentagon spokesman.
http://www.usatoday.com/news/nation/2001/09/14/pentagon-fire.htm (Archiv-Version vom 23.05.2010)
Wenn der Erstellungsdatum der File falsch ist, wird es schwierig zu beweisen, dass diese Daten über jeden Zweifel von der Black Box stammen
Demotivator schrieb am 30.10.2013:1. Zu viele das Geschehen beobachtet haben. Es ließen sich viel mehr Zeugen für die OT finden als welche die davon abweichen.
Was meisnt du damit? Diejenigen, die Blick auf die CITGO- Tankstelle und/ oder auf den Navy Annex beschreiben fast einheitlich dieselbe alternative Flugbahn (NOC= North of CITGo)
Debunk of detractor witness links, NOBODY contradicts NOC
http://z3.invisionfree.com/CIT/index.php?showtopic=959 (Archiv-Version vom 18.06.2016)Dass alle glauben, dass das Flugzeug ins PEntagon flog, tut nichts zur Sache- viele drehten sich weg, liefen um ihr Leben oder duckten sich kurz oder zum Zeitpunkt der Explosion, d.h. konnten nicht sehen, wie es in die Fassade eindrang.
Hier eine etwas ältere Analyse von ZEugenaussagen, die in Debumkerlisten erwähnt werden:
Witnesses List Broken Down, No such thing as 104 "impact" witnesses
http://z3.invisionfree.com/CIT/index.php?showtopic=82&st=0 (Archiv-Version vom 29.11.2014)Da viele Zeugen schon übe rTV/ Radio/ Handy von den Ereignissen in NY erfahren hatten und nach der PEntagonattacke alle Medien von einem Flugzeugeinschlag berichten, ist es nciht verwunderlich, dass alle glauben, dass das Flugzeug ins Pentagon flog. Udn diejnigen, die imemr noc hungestörte Sicht auf die Fassade hatten, sahen das Flugzeug bei einem Überflug nur höher über dem boden, dann den Lichtblitz udn die Explosion- ob das Flugzeug nach der Explosion weiterflog hätten sie gar nicht so registriert. Die wenigen Berichte, wo Zeugen immer noch Sicht auf die Fassade hatten und einen Flugzeugeinschlag angaben. lassen sich gut durch sozialpsychologische und kognitive Faktoren erklären:
Fake video evidence can change people’s perceptions of what they have seen
http://www.thaindian.com/newsportal/health/fake-video-evidence-can-change-peoples-perceptions-of-what-they-have-seen_100247691.htmlMemory conformity: can eyewitnesses influence each other's memories for an event?
The current study investigated memory conformity effects between individuals who witness and then discuss a criminal event, employing a novel procedure whereby each member of a dyad watches a different video of the same event. Each video contained unique items that were thus seen only by one witness. Dyads in one condition were encouraged to discuss the event before each witness (individually) performed a recall test, while in a control condition dyads were not allowed to discuss the event prior to recall. A significant proportion (71%) of witnesses who had discussed the event went on to mistakenly recall items acquired during the discussion. There were no age-related differences in susceptibility to these memory conformity effects in younger (18–30 years) as compared to older (60–80 years) participants. Possible social and cognitive mechanisms underlying the distortions of memory due to conformity are discussed. Copyright © 2003 John Wiley & Sons, Ltd.
http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/acp.885/abstract?systemMessage=Wiley+Online+Library+will+be+disrupted+on+7+July+from+10%3A00-12%3A00+BST+%2805%3A00-07%3A00+EDT%29+for+essential+maintenanceDearMRHazzard schrieb am 28.10.2013:Man betrachte sich bitte einmal die offiziellen Pentagon-Videos. Dort ist klar zu erkennen das die Kerosinexplosionswolke genau so aussieht wie die Kerosinexplosionswolken an den WTC´s. Ein weiterer klarer Fakt das Kerosin explodiert ist und zwar wie bei den WTC´s zumeist ausserhalb des Gebäudes und nicht innerhalb.
Pentagon-VT´ler mögen hier anführen das die Videos an sich daher sowieso gefaked worden sein müssen. Ich bitte auch das einmal klar zu beweisen.
Das Video enthält einige Anomalien. Letztendlich gibt es keinen Beweis, dass dieses Video am 11. 9. 2011 aufgenommen wurde
Im Übrigen zeigen die Aufnahmen zu Beginn einen Blitz, der bei den WTC- Crashs nicht auftaucht.
Interessant ist, dass die ersten Frames gar nicht von offizieller Seite bestätigt wurden:
Officials from the Pentagon said the photos were not released officially by the Department of Defense. A Pentagon spokeswoman could not verify that they came from surveillance cameras.
"The Pentagon has not released any video or any photos from security cameras from the terrorist attack of Sept. 11," said Pentagon spokeswoman Cheryl Irwin.
A spokeswoman at the Department of Justice, which reviews taped and photographed evidence obtained by federal security cameras, said she could not comment on whether the photos are legitimate, adding that the photos "were not disseminated by the FBI or the Department of Justice."
http://www.propagandamatrix.com/new_photos_show_attack_on_pentagon.html