@kurvenkrieger http://patriotsquestion911.com/pilots.htmlCapt. Fred Fox: "I know from my experience that it would have been highly improbable that even a seasoned American test pilot, a military test pilot, could have flown a T-category, aircraft like the 757, into the first floor of the Pentagon because of a thing called Ground Effect."
John Lear (streitet sogar Flugzeuge ab bzw. behauptet Araber konnten das höchste Gebäude NY nicht treffen):
Well, you know, five minutes after it happened, I knew that it was a scam. ... No Boeing 757 ever crashed into the Pentagon. No Boeing 757 ever crashed at Shanksville. ... And no Arab hijacker, ever in a million years, ever flew into the World Trade Center. And if you got 30 minutes I'll tell you exactly why he couldn't do it the first time. Now, I'd have trouble doing it the first time.
Kolstad:
- How could a steel and concrete building collapse after being hit by a Boeing 767?
- At the Pentagon, the pilot of the Boeing 757 did quite a feat of flying. I have 6,000 hours of flight time in Boeing 757’s and 767’s and could not have flown it the way the flight path was described. (Hier wird deutlich der Unterschied zu Fox sichtbar)
- I was also a Navy fighter pilot and Air Combat Instructor, U.S. Navy Fighter Weapons School and have experience flying low altitude, high speed aircraft. (Nochmal beton wie gut er ist und was er nicht kann - im gegensatz zu Fox)
Das mal kurz zusammengefasst - für mich schon mal definitv auf die schnelle 2 Unterschiedliche Meinungen zur Möglichkeit ob es überhaupt Möglich war das Pentagon anzufliegen.
Commander Ted Muga: And as far as hijacking the airplanes, once again getting back to the nature of pilots and airplanes, there is no way that a pilot would give up an airplane to hijackers. ...
Also sprich es gab nie Flugzeugentführungen?
Cimino: I do not believe that it's possible for four large commercial airliners to have gone off course for as long as they did and as far as they did and were not intercepted by Air Force pilots, without the explicit cooperation of highly placed people in the military and government
auch das wurde mehrfach wiederlegt.
Gordon Price: The Pentagon was not hit by a Boeing 757. A Boeing 757 did not crash in Shanksville Pa. The twin towers and WTC 7 were professionally demolished. They did not collapse because of 2 aircraft flying into them and subsequent fires. The mainstream press and all politicians except Ron Paul and Connie Fogal are traitors to their country, either willingly or unwittingly.
Please prove me wrong.
Also gibts auch Piloten die Bauexperten sind.
Aber ich hab auch einen gefunden dem ich zumindest in dieser Aussage zustimmen kann:
Brian Power-Water: "The FAA could have prevented 9/11 if they had installed rugged cockpit doors that were requested over 40 years ago.
Also wie du siehst... ein wildes Sammelsurium das mich als Laien eher schmunzeln lässt... zumindest ein Kopfkratzen sollte das doch jemanden der die Jungs permanent als: EXPERTEN bezeichnet. Warum sind sich die Experten nicht mal in den ersten Fragen (Flugzeug Ja/Nein) (Möglich Ja/Nein) (Kann ein Flugschüler steuern Ja/Nein)... nur mal so als Idee worüber man auch mal Nachdenken könnte.
Es gibt auf dieser Seite auch zig Piloten die einfach aus Patriotischen Gründen P4T unterstützen oder sympathisieren. ALlerdings sind zumindest ihre Statements manchmal etwas geerdeter als die Hardliner (auf die Art der CIA wusste bescheid - hat sie aber machen lassen).