Was geschah mit Flug MH370?
01.11.2014 um 20:48@huk
Und noch einmal.......
7. CONCLUSIONS. The analysis presented in this paper indicates that
MH370 changed course shortly after it passed the Northern tip of Sumatra and
travelled in a southerly direction until it ran out of fuel in the southern Indian Ocean
west of Australia. A potential flight path has been reconstructed that is consistent with
the satellite data, indicating a last contact location of 34·7°S and 93·0°E, but it is
stressed that the sensitivity of the reconstructed flight path to frequency errors is such
that there remains significant uncertainty in the final location.
http://journals.cambridge.org/download.php?file=%2FNAV%2FS037346331400068Xa.pdf&code=d1fb14fc479facc7589a28152cc6112a
Dort steht unmissverständlich im FAZIT das MH370 gemäss der Analyse in den SÜDKORRIDOR flog.
Ein potentieller Flugfpad wurde rekonstruiert der vereinbar ist mit den Satellitendaten und mathematisch an der Position 34·7°S, 93·0°E endet.
Hier auch noch einmal aus der gleichen Analyse......
6.2. Late Flight Path. The technique presented here to reconstruct the end of the
flight path uses a constant ground speed model. Constant ground speed is capable of
being programmed into an autopilot, and flight paths consistent with these are
relatively straightforward to generate and evaluate.
At some time between 18:27 and 19:41 MH370 turned south, however rather than
trying to predict when (and where) the aircraft turned this analysis takes the 19:41 arc
as its starting point.
Die Methode die hier präsentiert wird rekonstruiert das Ende des Flugpfades und benutzt dabei ein konstantes Groundspeed-Model..........Irgendwann zwischen 18:27 UTC und 19:41 UTC wendete MH370 nach SÜDEN.
Soll ich Dir das noch alles aufmalen damit Du das verstehst ? Nix Norden, alles Süden.
Und noch einmal.......
7. CONCLUSIONS. The analysis presented in this paper indicates that
MH370 changed course shortly after it passed the Northern tip of Sumatra and
travelled in a southerly direction until it ran out of fuel in the southern Indian Ocean
west of Australia. A potential flight path has been reconstructed that is consistent with
the satellite data, indicating a last contact location of 34·7°S and 93·0°E, but it is
stressed that the sensitivity of the reconstructed flight path to frequency errors is such
that there remains significant uncertainty in the final location.
http://journals.cambridge.org/download.php?file=%2FNAV%2FS037346331400068Xa.pdf&code=d1fb14fc479facc7589a28152cc6112a
Dort steht unmissverständlich im FAZIT das MH370 gemäss der Analyse in den SÜDKORRIDOR flog.
Ein potentieller Flugfpad wurde rekonstruiert der vereinbar ist mit den Satellitendaten und mathematisch an der Position 34·7°S, 93·0°E endet.
Hier auch noch einmal aus der gleichen Analyse......
6.2. Late Flight Path. The technique presented here to reconstruct the end of the
flight path uses a constant ground speed model. Constant ground speed is capable of
being programmed into an autopilot, and flight paths consistent with these are
relatively straightforward to generate and evaluate.
At some time between 18:27 and 19:41 MH370 turned south, however rather than
trying to predict when (and where) the aircraft turned this analysis takes the 19:41 arc
as its starting point.
Die Methode die hier präsentiert wird rekonstruiert das Ende des Flugpfades und benutzt dabei ein konstantes Groundspeed-Model..........Irgendwann zwischen 18:27 UTC und 19:41 UTC wendete MH370 nach SÜDEN.
Soll ich Dir das noch alles aufmalen damit Du das verstehst ? Nix Norden, alles Süden.