Veröffentlichung der Rohdaten, und schon fängt das Dementi an:
http://physicsbuzz.physicscentral.com/2014/03/how-did-inmarsat-really-find-flight.htmlWährend Duncun Steel, verspricht, im Laufe des Tages sich mit seinem Team alles genauer anzusehen, aber auf den ersten Blick die Daten für plausibel hält, meldet sich Emil Enchev und wettert über die 'Experten', die aus seiner Sicht ein aufgeblasenes Ego auf Grund von Minderwertigkeitskomplexen haben. (Meine knappe Zusammenfassung.) Mit diesen Worten führt er sich eigentlich selbst ad absurdum.
Ihm geht es, wie er sagt, weniger darum, das Flugzeug zu finden, sondern hätte gerne, wenn er dazu einen bezahlten Auftrag bekäme, also es gehe ihm um Geld.
If I am suppose to be completely honest with you - for me TRUTH does not matter too. The only thing I care about MH370 is how to make money from it - suggests ways that are better than anything they(AAIB,INMARSAT, JACC and Co.) can offer to find these Plane.
As you can see, I am not a flower at all, neither fighter for truth. These Inmarsat "groundbreaking math"'s and reverse engineering craps of others - I can do them for less than a day. I will not use programs like STK, I myself will create software with all programming and mathematics behind it much better and more suitable for the case of MH370 from STK. But unlike these fools (who called me a fool) - I'm smart enough not to start to build castles in the air before I had a strong foundation for this - especially if I am detected grandiose cracks in their bullshits.
Not once I have offered my services to AAIB and JACC. They obviously have no desire to find MH370 - their only wish is to suck money on fruitless searches. The relatives of MH370 not have enough money to afford me at this stage - but as I see they are great savvy on the topic too, they do not need from me. So now I'll keep quiet and will not bother with MH370 any longer.
Jeden seiner Beiträge beendet er in der Form, dass er sich jetzt verabschiedet, dann ist er aber doch bald wieder da, inzwischen mit seiner (kostenlosen) Analyse:
47 PAGES ONE BIG NOTHING!
As I say above:
A Special Edition "raw data" intended for Idiots like Duncan Steal and Michael Exner. To enable children to have a little play with the numbers and STK - and this game to show everybody that Inmarsat "experts" are right.
Sein Stil ist mir ziemlich unsympathisch, nur kann ich leider nicht einschätzen, ob er nur ein Schwätzer ist, oder ob an seinen Zweifeln etwas dran ist. (Also mit Schulwissen von 16-jährigen, die das seiner Meinung nach können, kann ich nicht mithalten. Gab eben noch keine Pisa-Studien zu meiner Schulzeit.)
Vielleicht könnte hier einer von Euch Begabteren, das, was Steel und Enchev von sich geben, auf Plausibilität prüfen.