@dh_awake Nelson stellt nicht mal ein einziges Indiz bereit, das seine Behauptungen stützt. Woher will er überhaupt wissen, dass keine Seriennummern gefunden und verwendet wurden? Gibt es ein Statement des FBI o. ä.?
dh_awake schrieb:In all my years of direct and indirect participation, I never witnessed nor even heard of an aircraft loss, where the wreckage was accessible, that prevented investigators from finding enough hard evidence to positively identify the make, model, and specific registration number of the aircraft — and in most cases the precise cause of the accident.
Wie viele (Passagier-)Flugzeuge davon sind wohl mit 800 km/h irgendwo gegen geflogen und in sämtliche Einzelteile zerrissen worden? Hat er dafür Quellen?
Es wurden etliche Flugzeugtrümmer gefunden, teilweise sogar in den Farben der Maschine. DNA. Der FDR. Zeugen.
dh_awake schrieb:This is because every military and civilian passenger-carrying aircraft have many parts that are identified for safety of flight. That is, if any of the parts were to fail at any time during a flight, the failure would likely result in the catastrophic loss of aircraft and passengers. Consequently, these parts are individually controlled by a distinctive serial number and tracked by a records section of the maintenance operation and by another section called plans and scheduling.
Flug 77 war kein Unfall, weil er sich mit seinen Nummern hier auf Unfallszenarien bezieht, sondern das war ein Verbrechen.
The National Transportation Safety Board has announced on its website that responsibility for the investigations and reports have been assigned to the Federal Bureau of Investigation, but there is no indication that mandatory investigations were ever conducted or that the reports of any investigations have been written.
Hier das Gleiche...
Dann:
Consequently, these parts are individually controlled by a distinctive serial number and tracked by a records section of the maintenance operation and by another section called plans and scheduling.
[...]
Most of these time-change parts, whether hydraulic flight surface actuators , pumps, landing gears, engines or engine components, are virtually indestructible. It would be impossible for an ordinary fire resulting from an airplane crash to destroy or obliterate all of those critical time-change parts or their serial numbers. I repeat, impossible.
Der gravierende Logikfehler in Nelson's Behauptung ist erkenntlich?
Und: Wie sollen Metallteile unzerstörbar sein? Nicht mal die Black Box o. ä. ist unzerstörbar.
However, the government has not produced any hard evidence that would prove beyond a doubt that the specifically alleged aircraft crashed at that site. On the contrary, it has been reported that the aircraft, registry number N591UA, is still in operation.
FDR bei UA93 und AA77? Sorry, aber wenn man da leugnet, dass das eine "hard evidence" ist, dann hat man den Blick für die Realität verloren.
This was reported to be a Boeing 757, registration number N644AA, carrying 64 people, including the flight crew and five hijackers. This aircraft, with a 125-foot wingspan, was reported to have crashed into the Pentagon, leaving an entry hole no more than 65 feet wide.
"No more than 65 feet wide"... Vielleicht hätte er sagen können, wie breit das Loch hätte sein müssen. Denn allem Anschein nach glaubt er nicht mal dass ein großes Passagierflugzeug reingekracht ist, wenn ich das so lese.
Ich hör an dieser Stelle mal auf, das hält mein Gehirn zum Teil nicht aus, sorry...
dh_awake schrieb:Es nützt nichts, wenn du diese Liste immer und immer wieder reinkopierst. Das ist eben kein Beweis, dass es sich um eines der angeblichen Flugzeuge handelt.
Was ist denn, wenn man bspw. Flug1 und Flug2 zusammenlegt? Alles Passagiere von Flug2 sind nun an Bord von Flug1.
Wenn bei einem Absturz DNA von Passagieren, die ursprünglich auf Flug2 gebucht waren, gefunden wird: Wie soll man dann feststellen, um welches Flugzeug es sich handelt, wenn man nicht die Seriennummer hat? Die Flugnummer alleine ist überhaupt kein Beweis und in unserem Fall schon gar nicht, nachdem die Transponder ja zwischendurch abgeschaltet wurden bzw. geswitched.
Der FDR ist also kein Beweis?
Werden bei Änderungen der Flugnummern nicht die Daten des Flugzeugs der neuen Flugnummer zugeordnet?