antidepressant
Diskussionsleiter
Profil anzeigen
Private Nachricht
Link kopieren
Lesezeichen setzen
dabei seit 2014
Profil anzeigen
Private Nachricht
Link kopieren
Lesezeichen setzen
Es hat Riesenbäume gegeben!
14.01.2018 um 12:04Sieht nicht gut aus für euch, Leute.
Seht mal, was ich gefunden habe:
smithsonianmag.com
Da seid ihr platt, was?
Jetzt endlich weiß ich auch, warum diese Naturwunder so knubelig verformt aussehen
Original anzeigen (0,7 MB)
Oh, scheiße, wenn in paar Jahren oder Jahrzehnte offiziell die Wahrheit zu den Riesenbäumen verkündet wird und dieses Forum noch existiert, dann wird man sehen können, das ich das schon alles herausgefunden habe.
Seht mal, was ich gefunden habe:
A gibbous moon shines over a large petrified log embedded in the sandstone at Blue Mesa in Arizona's Petrified Forest National Park.
smithsonianmag.com
Da seid ihr platt, was?
Jetzt endlich weiß ich auch, warum diese Naturwunder so knubelig verformt aussehen
Original anzeigen (0,7 MB)
The Sonsela Member is divided into three parts: 1) the upper Flattops One Bed, which consists of a thick cliff-forming brown, cross-bedded sandstone, 2) the middle Jim Camp Wash Beds of blue, grey, and purple mudstones and numerous small grey and white sandstone beds, and 3) the lower Rainbow Forest bed consisting of white cross-bedded sandstone and conglomerate of rounded pebbles and cobbles which contains the logs of the Rainbow Forest. This sandstone caps Blue Mesa, Agate Mesa, and the mesa north of the Rainbow Forest. The Sonsela Member is approximately 216 million years old.Dann:
The Petrified Forest Member consists of thick sequences of reddish mudstones and brown sandstone layers. This member is exposed in the Flattops and is the white and pink reworked volcaniclastic unit of the Painted Desert. It contains large amounts of petrified wood. The Black Forest Bed, part of the Petrified Forest Member north of Kachina Point, has been dated isotopically at 213 +/- 1.7 million years old.nps.gov
Oh, scheiße, wenn in paar Jahren oder Jahrzehnte offiziell die Wahrheit zu den Riesenbäumen verkündet wird und dieses Forum noch existiert, dann wird man sehen können, das ich das schon alles herausgefunden habe.