Hier (neue?) Infos zu Malaysias Handhabung der ganzen Ermittlungen:
http://phuketwan.com/tourism/flight-mh370-mystery-passengers-cleared-investigators-focus-crew-20011/Malaysian police have cleared the 227 passengers on board the missing Malaysian airliner of suspicion of hijacking but the plane's crew, including pilots, are still under investigation.
Die Passagiere waren also wohl alle unverdächtig und WURDEN untersucht, also es GAB Untersuchungen.
Die Crew wird aber weiterhin untersucht.
As the relatives of passengers angrily accuse Malaysian authorities of withholding information, said releasing some details could jeopardise the largest and most complex investigation undertaken in Malaysia.
''I'm sorry, there are things we cannot reveal to you . . . not that I don't want to reveal to you, but we cannot do that because it's a criminal investigation, ongoing,'' he said.
(Anmerkung: “he” ist Malaysia's top police officer, Khalid Abu Bakar,)
Sie haben also DURCHAUS Infos, die sie nicht verraten, obwohl sie es gerne würden. Da sich die Ermittlungen jedoch noch im Gang befinden, können sie es nicht.
(Sorry dass ich wahlweise Sachen hier reinposte, aber ich habe viel nachzuholen, ohje, hier endlich mitzuschreiben macht mich noch mehr interessiert in das ganze Thema…)
@joanlandor Gerne, siehe meine „Entschuldigung“ gerade, ich will einfach nur mehr Aspekte posten und freu mich, wenn es wem nützt.