Was geht euch gerade durch den Kopf?
Seite 14.937 von 21.704vorherige 1 ... 13.93714.93514.93614.93714.93814.93915.937 ... 21.704 nächste
Direkt zur Seite:
23.09.2019 um 12:39Was geht euch gerade durch den Kopf?
23.09.2019 um 14:09@Interested
Danke für den tollen Sonntag. ^^
Danke für den tollen Sonntag. ^^
Brokeback Mountain- The Wings (Soundtrack)
Externer Inhalt
Durch das Abspielen werden Daten an Youtube übermittelt und ggf. Cookies gesetzt.
Durch das Abspielen werden Daten an Youtube übermittelt und ggf. Cookies gesetzt.
23.09.2019 um 14:11Brokeback mountain was the first movie that makes me cry.
No matter if you're straight or gay, what it really matters is what love means for every one of us.
Und nein, ich habe den Film nicht gesehen. :D
No matter if you're straight or gay, what it really matters is what love means for every one of us.
Und nein, ich habe den Film nicht gesehen. :D
23.09.2019 um 14:14Gustavo Santaolalla - Secreto en la Montaña
Everyone has his own "Brokeback mountain". And you will always wonder how it would be, if you had a chance to be with that person.
Everyone has his own "Brokeback mountain". And you will always wonder how it would be, if you had a chance to be with that person.
Brokeback Mountain Theme Song [Extended]
Externer Inhalt
23.09.2019 um 14:15Brokeback Mountain war ein furchtbar langweiliger Film
23.09.2019 um 14:15KFB schrieb:Brokeback Mountain war ein furchtbar langweiliger Film
NoSleep schrieb:Und nein, ich habe den Film nicht gesehen. :D
23.09.2019 um 14:16Aber der Soundtrack ist schön.
23.09.2019 um 14:22KFB schrieb:Brokeback Mountain war ein furchtbar langweiliger FilmDann hätte ich mir mal die ersten drei Rambofilme anschauen sollen. Gabs ja vor kurzem im Kino, wobei First Blood der beste Teil ist.
Rambo Soundtrack : It`s a long road - Dan Hill HQ HD
Externer Inhalt
23.09.2019 um 14:26"I could have killed 'em all, I could kill you. In town you're the law, out here it's me. Don't push it. Don't push it or I'll give you a war you won't believe."
23.09.2019 um 18:33@aero.
Für mich der beste Stones Song.
Keith und Mick. ^^
Für mich der beste Stones Song.
Keith und Mick. ^^
The Rolling Stones - Waiting On A Friend - OFFICIAL PROMO
Externer Inhalt
23.09.2019 um 18:37@aero
Recorded before a live audience in London in 1968, The Rolling Stones Rock and Roll Circus was originally conceived as a BBC-TV special. Directed by Michael Lindsay-Hogg, it centers on the original line up of The Rolling Stones -- Mick Jagger, Keith Richards, Brian Jones, Charlie Watts, Bill Wyman (with Nicky Hopkins and Rocky Dijon) -- who serve as both the show’s hosts and featured attraction. For the first time in front of an audience, “The World’s Greatest Rock and Roll Band” performs six Stones classics. The program also includes extraordinary performances by The Who, Jethro Tull, Taj Mahal, Marianne Faithfull, Yoko Ono, and The Dirty Mac. A ‘supergroup’ before the term had even been coined, the band was comprised of Eric Clapton (lead guitar), Keith Richards (bass), Mitch Mitchell of The Jimi Hendrix Experience (drums) and John Lennon on guitar and vocals.
Recorded before a live audience in London in 1968, The Rolling Stones Rock and Roll Circus was originally conceived as a BBC-TV special. Directed by Michael Lindsay-Hogg, it centers on the original line up of The Rolling Stones -- Mick Jagger, Keith Richards, Brian Jones, Charlie Watts, Bill Wyman (with Nicky Hopkins and Rocky Dijon) -- who serve as both the show’s hosts and featured attraction. For the first time in front of an audience, “The World’s Greatest Rock and Roll Band” performs six Stones classics. The program also includes extraordinary performances by The Who, Jethro Tull, Taj Mahal, Marianne Faithfull, Yoko Ono, and The Dirty Mac. A ‘supergroup’ before the term had even been coined, the band was comprised of Eric Clapton (lead guitar), Keith Richards (bass), Mitch Mitchell of The Jimi Hendrix Experience (drums) and John Lennon on guitar and vocals.
The Rolling Stones - You Can’t Always Get What You Want (Official Video) [4K]
Externer Inhalt
23.09.2019 um 18:40Was geht euch gerade durch den Kopf?
23.09.2019 um 18:40^^
23.09.2019 um 18:42^^
23.09.2019 um 18:44ich bin grad froh, dass meine bessere hälfte sich bisher quergelegt hat, eine neue thailand reise zu buchen. das was ich ausgesucht hatte, wäre nämlich über thomas cook gelaufen....😖🥺
23.09.2019 um 18:45..."hab manieren und verhalt dich höflich...
...oder ich hol mir deine ...." :}
23.09.2019 um 18:46@DerFremde
Bob Dylan - Knockin' On Heaven's Door (Official Audio)
Externer Inhalt