SpoilerSkitsystem – Profithysteri Released - Nov 1995 Tracklist A1 Profithysteri A2 Maktens Murar Rasar A3 Revolt (Asocial) B1 Human Waste B2 Alla Jävlar Ljuger B3 När Skall Ni Fatta?
Skitsystem – Ondskans Ansikte Released: Jun 1996 Tracklist A1 Jag Vägrar A2 Ondskans Ansikte A3 Profit Overshadows Need A4 Ett Liv I Frihet A5 System Collapse A6 Dödsmaskin B1 Krossa Mig B2 Allt E Skit B3 Välfärd B4 Pigs
Split - Skitsystem / Wolfpack – Levande Lik / Untitled Released: May 1998 Tracklist A1 –Skitsystem Levande Lik A2 –Skitsystem Slaves To Misery A3 –Skitsystem Civiliserad?
Skitsystem – Grå Värld / Svarta Tankar Released: 1999 Tracklist A1 I Skuggan Av Erat Sverige A2 Det Sociala Arvet A3 Pain, Death, Hate A4 Skrivet I Blod, Ristat I Sten A5 Grå Värld A6 När Ska Ni Fatta? (II) A7 No Hope, No Future, No Second Chance B1 Apati B2 Svarta Tankar B3 Steget Efter B4 Stars & Stripes = Scars & Strife B5 Sömnlös Skärseld B6 Missledd B7 Mina Ögon Har Äntligen Slutat Att Se B8 Untitled / (Instrumental)
Skitsystem – Enkel Resa Till Rännstenen Released: 2001 A1 Den Yttersta Dagen A2 Helvetesmarschen A3 Förtärd Av Smärta A4 Ursinnets Återvändsgränd A5 Knytnäve Med Vigselring A6 Längst Ner På Samhällstegen B1 Snutstat B2 Avgrund B3 Skitliv B4 Välkommen Döda Värld B5 Jag Talar För De Tysta B6 Under Hopplöshetens Kalla Stjärna
Skitsystem – Stigmata Released: 05 Apr 2006 Tracklist A1 Apokalypsens Svarta Änglar A2 Våld A3 Stigmata A4 Hat, Klass Och Rang A5 Min Borg Av Hud A6 Blodskam B1 Det Samvetslösa Hatets Plågor B2 Den Mörka Floden I Vårt Hjärta B3 Öppen Grav B4 Slutstation Babylon B5 Solidaritetens Sista Utpost B6 Lepra
Skitsystem / Cyness – Skitsystem / Cyness Released: 2006 Tracklist A1 –Skitsystem Döden Är Min Maskinist A2 –Skitsystem Pestbringaren