Arma II - DayZ Mod - Für die ganzen Zombie Fans unter euch
22.03.2014 um 18:58kann sein aber türen zB gehen normal auf und auch die Waffen werden normal ohne Verzögerung geswitcht
Hammelbein schrieb:Bitte beim kommenden noch 3 mal mehr Zombies und schleichen nützlich machen.Wenn permanent um dich herum Zombies spawnen und direkt vor deinen Augen aufploppen, und es irrelevant ist ob du schiesst oder nicht, nope, dann ist das Bullshit.^^
Dann ist es das beste Game jetzt schon für mich, ever! :D
Hammelbein schrieb:Es ist Zombie Survival und yeah its a Hell of a Game!!Nehmen wir jetzt mal an das morgen Zombieapokalypse ist, glaubst du dann das Zombies 2 Meter vor mir aus dem Nichts aufploppen und mich anspringen wie ein Raptor aus Jurassic Park?
Is doch total geil momentan!Und hier noch zwei Zitate von anderen, aber davon gibts auf reddit und sonst wo noch viel mehr:
Endlich Zombie Movie Feeling :D
War gestern in Elektro da rannte eine über die Kreuzung hinter ihm 3-5 Zombies das sah sau gut aus :D
Ich rannte übrigens später so auch aus Elektro raus :D
Rags haben bei mir allerdings gefunzt, die "Bandagen" habe ich noch nicht testen können.
Bester Moment der SA für mich gestern:
Jemanden getroffen vor Cherno der blutend auf mich zulief, er hat kein Rollenspiel gemacht , aber es klang so, war sooo gut über Voice Chat:
"DONT GO INTO THE CITY THE ZOMBIES WILL KILL YOU BRO, RUN!!"
lol... made my day.
Bitte mehr davon :D
Keep the fast zombies!! It's frikken' terrifying!
Sweet Baby Jesus, I just logged out after a run through Novy and Stary, and, my god, the new Usain Bolt zombies are amazing! I felt like I was in 28 Days Later, with 5 zeds chasing after me and whacking me from behind as we ran. It's awesome as it makes you turn and fight rather than jog away, making the zombie encounters that much more terrifying. I love it. Hope the rest of the community does, because I think this will definitely foster some cooperation between players when it comes to looting big cities and bases (seriously, just one or two guys would get their spleens handed to him at NWAF). Once the other team figures out pathing and collision and more zeds are thrown into the mix, the zombie threat is going to be on par with the threat of other players, just as it should be. Great work!
Amazing job Devs! The game has a whole new feel.So MUSS das!
Things I'm loving on experimental right now:
ZOMBIES! Zombies every where. Respawing, running, grouping up. This non-player threat has really forced people to play survival, not just PvP.
Pitchfork! Loving the new weapons. I don't care that I have to hit the Zs a second time, the feel of the weapon with the new animation is the best.
Guns and Ammo balance! Is anyone else seeing guns and ammo both being in enough variety that it is more beneficial to trade ammo and information on where guns are than to just KOS? It feel like banditry will all the sudden be an act of desperation and banding together will be more advantageous.
NO DYSNC, NO LAG!
And most importantly, tactical bacon.
All we need now are some bicycles.
Well done Devs! keep up the great work!