Die NoSleep-Erinnerungs-Lounge
230.567 Beiträge ▪ Schlüsselwörter:
Erwachsene, Beschäftigt, Lounge ▪ Abonnieren: Feed E-Mail
Seite 2.530 von 11.413vorherige 1 ... 1.5302.5282.5292.5302.5312.5323.530 ... 11.413 nächste
Direkt zur Seite:
06.04.2013 um 20:58@killimini
also e chleini europa tour?.... :) denn wärde's aber sicher chli längeri Ferie sy. :)
@Splitter
Bin in der Nachteulen-Fraktion.... Vielleicht hat man sich deswegen immer verpasst. :ask:
also e chleini europa tour?.... :) denn wärde's aber sicher chli längeri Ferie sy. :)
@Splitter
Bin in der Nachteulen-Fraktion.... Vielleicht hat man sich deswegen immer verpasst. :ask:
06.04.2013 um 20:59Die NoSleep-Erinnerungs-Lounge
06.04.2013 um 21:00@sharena
genau :)
bin ja ez au arbetslos. vo dem her. ;)
und de euro isch ja billig für ois. :D
Allerdings seg ängland mit de schwiz verglichbar. das isch scheisse...
genau :)
bin ja ez au arbetslos. vo dem her. ;)
und de euro isch ja billig für ois. :D
Allerdings seg ängland mit de schwiz verglichbar. das isch scheisse...
06.04.2013 um 21:01Die NoSleep-Erinnerungs-Lounge
06.04.2013 um 21:02Die NoSleep-Erinnerungs-Lounge
06.04.2013 um 21:03@Lorea
Du bist vergeben? :cry:
Erst @sharena jetzt du. :(
alle tollen damen sind wech... grummeldummel. :troll:
Du bist vergeben? :cry:
Erst @sharena jetzt du. :(
alle tollen damen sind wech... grummeldummel. :troll:
06.04.2013 um 21:03Die NoSleep-Erinnerungs-Lounge
06.04.2013 um 21:04Die NoSleep-Erinnerungs-Lounge
06.04.2013 um 21:04Die NoSleep-Erinnerungs-Lounge
06.04.2013 um 21:05@Funzl
@Lorea
@killimini
@trollinger
@sharena
@Splitter
guten abend :)
ich muss zum ersten mal in meinem leben tatsächlich mal ne echte bewerbung schreiben.
hilfe! wie gehts das?
@Lorea
@killimini
@trollinger
@sharena
@Splitter
guten abend :)
ich muss zum ersten mal in meinem leben tatsächlich mal ne echte bewerbung schreiben.
hilfe! wie gehts das?
06.04.2013 um 21:05Die NoSleep-Erinnerungs-Lounge
06.04.2013 um 21:06@killimini
du hesch rächt; mach das wenn du d'glägeheit hesch. uff eimol bisch denn verhüürootet und hesch kinder; denn wird's e bitz schwieriger.
jo, dr euro-kurs isch wirklich wieder mol im chäller unte... guet für dy wo in d' ferie göhn :)
ich by mol z'london in der ferie gsi. läck bobby, das isch denn e tüüre spass gsi.... do chani mer denn guet vorstelle, dass es im räschtliche gb au nyt wirklich billig isch.
ich vor zig johre mol folgendes glääse: lueg wivill e hamburger im zielland kostet, und du weisch, wie d'priise dört öbbe wärde sy... :D
du hesch rächt; mach das wenn du d'glägeheit hesch. uff eimol bisch denn verhüürootet und hesch kinder; denn wird's e bitz schwieriger.
jo, dr euro-kurs isch wirklich wieder mol im chäller unte... guet für dy wo in d' ferie göhn :)
ich by mol z'london in der ferie gsi. läck bobby, das isch denn e tüüre spass gsi.... do chani mer denn guet vorstelle, dass es im räschtliche gb au nyt wirklich billig isch.
ich vor zig johre mol folgendes glääse: lueg wivill e hamburger im zielland kostet, und du weisch, wie d'priise dört öbbe wärde sy... :D
06.04.2013 um 21:07Die NoSleep-Erinnerungs-Lounge
06.04.2013 um 21:08@Lorea
heyo :)
@killimini
das kann ich dir sagen! meine ablf @sharena ist wundervoll und toll und lieb und super und hübsch und überhaupt... hach, wär ich doch ein mann :D :D
heyo :)
@killimini
das kann ich dir sagen! meine ablf @sharena ist wundervoll und toll und lieb und super und hübsch und überhaupt... hach, wär ich doch ein mann :D :D
Funzl
Profil anzeigen
Private Nachricht
Link kopieren
Lesezeichen setzen
beschäftigt
dabei seit 2012
dabei seit 2012
Profil anzeigen
Private Nachricht
Link kopieren
Lesezeichen setzen
06.04.2013 um 21:09@sharena
@Lorea
@feallai
@trollinger
@killimini
@Splitter
@feallai
Wer sich hier hier nicht ordentlich vorstellt wird zurück gestellt somit ist das klargestellt!
@Lorea
@feallai
@trollinger
@killimini
@Splitter
@feallai
Wer sich hier hier nicht ordentlich vorstellt wird zurück gestellt somit ist das klargestellt!
06.04.2013 um 21:09@feallai
hallo mausi!
muss mal schauen, ob ich noch irgendweine bewerbung auf dem lappi habe. falls ja, kann ich sie dir gerne mal rüberschicken, wenn du mir deine mail adresse danach rüberschickst. :)
hallo mausi!
muss mal schauen, ob ich noch irgendweine bewerbung auf dem lappi habe. falls ja, kann ich sie dir gerne mal rüberschicken, wenn du mir deine mail adresse danach rüberschickst. :)
Ähnliche Diskussionen